Praktik på Freden

Nu är första dagen avklarad på restaurang Freden. Började klockan 08.00 och slutade 13.00. Så kommer jag och Gustav som också är där med mig sluta varje dag ungefär. Det är inget fel med att sluta tidigt, men jag tror inte jag kommer att lära mig så mycket tyvärr. Idag fick jag bara panera schnitzel och hacka lite grönsaker.

Det var varken ett skitställe eller jättebra. 6 veckor ska vi vara där. Snacka om att vi kommer tröttna fort om det är som det var idag. Imorgon är det en ny dag, så det är bara att ta nya tag och ge gärnet!

Mina kläder har kommit nu på posten också som jag snart ska gå och hämta. Ett par jeans och en hoodtröja. Det är riktigt roligt att handla över nätet. Blir nog snart beroende säkert.

Kommentarer
Postat av: Susanne

En till som hittat shoppingknappen... ;D

2009-01-07 @ 22:12:37
URL: http://zuzibuz.blogg.se/
Postat av: Jesper

Susanne - Ja för länge sen egentligen :P

2009-01-08 @ 07:10:12
Postat av: Susanne

Kan inte du kolla om Freden köper in äggvita på dunk?! :P

2009-01-08 @ 13:35:36
URL: http://zuzibuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0