Yes Man & Arena besök

I lördags (3/1) så ville Emelie att vi slulle hänga med till Arena och fira henne för hon fyllde 19. Vi kunde inte riktigt bestämma oss om vi skulle gå med eller inte. Så jag, Krippe, Thomas och hans bror Tommy bestämde oss för att gå på bio först. Det blev Yes Man med Jim Carrey i huvudrollen. Och vad kan man säga, filmen var underbart bra och ROLIG!

När filmen var slut gick vi ut utan att veta vart vi egentligen skulle gå någonstans. Vi hamnade inne på Burger King där Tommy köpte en värmade kaffe. En varm kaffe var jag också rätt så sugen på eftersom det var iskallt ute, typ minus 15.

Efter kaffet så går Tommy hem. Jag, Thomas och Krippe velar fortfarande om vi ska gå in eller inte, men vi går och ställer oss utanför Arena. Lite längre bort på gatan så ser vi till sist hela tjejgänget med Emelie, Viktoria, Julia, Izabella och en kille som ja inte kommer ihåg namnet på. Vi går dit och hälsar och dom blir glada. Nu går vi in!

Väl där inne så köpte jag en cider till mig själv och en till Thomas. Sen så bjuder tomas på en drink, och Krippe bjuder också på nått men han själv drack inget. Jag kan även säga att dom spela hemsk musik där inne. Usch inget i min smak. Lite bättre kunde det väk ha varit. Tyvärr blev det bråk lite senare också. Några utländska killar rök ihop med några andra killar. Så det flög svordommar fram och tillbaka, men det var inte det enda som flög. Det kom en ölflaksa farandes också. Det skvätte lite öl på oss som satt i soffan brevid.

När det hade lugnat ner sig lite blev det dålig stämning där inne kändes det som. Så bestämde oss för att gå ut och sen åka hem. Under tiden medans vi stod och väntade på bussen så kom det fram en unge kille bakom mig och viskar mig något i örat på engelska. Jag fattade inte ett skit av vad han. Sen kom bussen och vi hade en trevlig färd hem.

Jo föresten, THOMAS SVEPTE EN EN SEXA JÄGER!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Allliiiiialliiii

2009-01-06 @ 14:05:37
URL: http://miiikaaelaaaa.blogg.se/
Postat av: Susanne

Kör du med osynlig text här eller... ;)

2009-01-06 @ 16:16:36
URL: http://zuzibuz.blogg.se/
Postat av: Jesper

Susanne - Ja ska ändra

2009-01-06 @ 17:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0